torsdag 4 mars 2010

Det bidde ett skrivbord

Min paniska jakt på ett skrivbord fick ett slut för ett par veckor sedan. På Blocket hittade jag ett bord som till 90% stämde in på alla mina krav och till ett bra pris dessutom.


Det krävdes en ommålning och en ny knopp till lådan men nu är jag väldigt nöjd!


Jag sitter vid det nu och bloggar och det är riktigt najs med solljuset som letar sig ner genom takfönstret.


Allt får plats på det för det är stort (det har exakt rätt mått), jag har avstått från hurts för det är jäkligt fult, istället förvarar jag alla prylar i hattaskar och andra lådor under bordet.

Det var ett tag sen jag bloggade, det har varit fullt upp i en vecka men nu är jag på banan igen! Imorgon ska ni få se vad jag hittat på Rusta, Sveriges mest underskattade affär :)

Kramar!!

5 kommentarer:

  1. Grattis till skrivbordet! När jag ser bilderna förstår jag att du är nöjd, - det ser jättefint ut!

    Rusta, ja, där kan man göra fynd som man inte ens visste att man ville ha! Mitt ständiga inköp där är 12-pack gröna skumkrokodiler (Sallygators), hehe!

    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Jättefint skrivbord! På Ruska kan man fynda men nu var länge sedan jag var där. Ska kolla in hos dig imorgon och se vad du hittat!/Fredrika

    SvaraRadera
  3. Smart att skippa hurts. Det är jäkligt fult nu när du sa det.. Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jättefint blev det!!

    (Jag har kontaktat blogger men förstår faktiskt ingenting av svaret. Tack för att du bryr dig! ;)

    Kram Milla

    SvaraRadera
  5. Oj vilken ett härligt ställe att sitta och blogga på! :)

    kram
    helena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...