onsdag 10 mars 2010

Vill ha!

På Hem & Villamässan i helgen föll jag pladask för ett kombinerat växthus/trädgårdsskjul. Ju mer jag tittade på det desto mer begärligt blev det.

Bild från Hasselfors Garden

Det påminner om vårt hus, man kan måla skjulet vitt och ramverket i växthuset grönt, taket ser ut som vårt hustak... Det är litet så det passar perfekt i trädgården också. Jo, sen var det ju priset, 27 000 kr omålat, brrr...
Ska bara vinna på lotto så får ni se sen så fint det blir!

Kramar!!

3 kommentarer:

  1. Det ser jättefint ut!

    Hoppas du vinner på lotto ;)
    (jag går själv och hoppas på att vi vinner så vi kan göra lite saker som vi drömmer om)

    kram
    helena

    SvaraRadera
  2. Tror minsann vi var på samma mässa i helgen =)
    Jag drömmer också om ett litet växthus att ha i ett hörn på tomten, men i väntan på storvinsten på lotto nöjer jag mig med ett litet planteringsbord till sommaren. Förslag på var man kan hitta ett sådant mottages med tacksamhet!

    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Fint! Och ser ut som att du redan har varit framme och inrett och planterat med ;) kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...