måndag 15 mars 2010

Skafferi på gång (?)

Igår var J ute och sniffade i blivande skafferiet. En liten ritning låg på köksbordet på kvällen, jag håller mig undan, ingen press... Skafferiet ligger långt fram på priolistan, vi har köpt alla hyllplan och nu måste det bara bli lite varmare så J inte förfryser fingrarna när hyllorna sätts upp.


Jag hittade dessa småburkar långt ner i en kökslåda och tycker de är så fina och söta men jag kan för mitt liv inte komma på vad jag ska ha i dem?! De kan nog passa ute i skafferiet med rätt innehåll, förslag någon?

Kramar på er! Idag skiner solen och jag har precis beskurit äppelträden :)

5 kommentarer:

  1. Hej Maria!
    Ser fram emot att få se bilder från ert skafferi sen när det är klart!
    Vilka söta små burkar du visar:)

    Lyckliga du som har en walk-in-closet (om än modell mindre)! Det önskar jag mig oxå! Kikade lite extra på dina snygga dojjor och väskor;)

    Ha en trevlig vecka!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. I love burkar! Kryddor är ju alltid fint i genomskinlig förvaring, men vill du satsa på något extra kul och uppiggande så tycker jag att du ska ta en tur till strösselhyllan i mataffären. Gud, så mycket kul det finns där! - Silverkulor, rosa sockerhjärtan, you name it! Dessutom blir man väldigt poppis när det kommer barn på besök. Om man inte är lika barnslig som jag och faktiskt pyntar sin egen glass och sina egna muffins =)

    SvaraRadera
  3. Jordgubbssylt! Skitgott! Prova min, recptet var superlätt. Kram

    SvaraRadera
  4. ...eller olika typer av flingsalt?

    SvaraRadera
  5. torkade örter från trädgården? :o)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...