fredag 12 mars 2010

Liten men underbar!

Nu ska ni få se ett av mina favoritrum, min (vår) walk-in-closet. Ni som har varit hos oss ler säkert lite överseende nu för ett mer passande namn är kanske crawl-in-closet. Nä, man kan inte stå rak mer än precis innanför dörren men den har attribut som uppväger detta!

På golvet ligger en heltäckningsmatta som är skön att sitta, och krypa, på. En puff ska inhandlas så att man kan sitta en aning upphöjd och fundera på dagens outfit.

Ena vägen är tapetserad för att öka myskänslan. Tapeten kommer från Boråstapeter.

Det bästa är min skoförvaring, mmmm.... En bra översyn på alla mina små älsklingar.

I bortre ändan en smart möbel från Elfa där man kan hänga korgar och slipshållare på sidan, vilket jag gjort. Den lilla luckan till höger leder in till ett av våra förvaringsutrymmen under snedtaket.

På insidan av dörren hänger det väskor, alla ytor tas tillvara på!

Även precis under taket får man in prylar, här en korg med sjalar och en väska från Gran Canaria.

När vi flyttade in fanns det knappt förvaringsutrymmen alls i huset så jag är skitnöjd med att vi fått till en walk-in-closet även om den är väldigt liten.

Ha en skön helg!!

Kramar

9 kommentarer:

  1. Vem skulle inte bli skitglad för en sån garderob! Vilken ordning du har... man blir ju häpen! Skulle se min, ett ordnat kaos skulle man kunna säga. Jag älskar din stil för du har en egen. Känns som ett personligt och genomtänkt hem!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  2. Den skoförvaringe skulle jag vilja ha!

    SvaraRadera
  3. Men du så snyggt!! Kanonbra alltså! Du skulle se min garderob! Nån hjälpe mig! Där är det verkligen crawl-in!
    Det där med skorna...mmmm så tjusigt!!

    SvaraRadera
  4. Åh,vad har du köpt den smarta skoförvaringen ???

    SvaraRadera
  5. Tack för era fina kommentarer! All förvaring kommer från Elfa, där finns ALLT i förvaringsväg!

    SvaraRadera
  6. Så snyggt det blev med skorna! Good job! Kram

    SvaraRadera
  7. Åhh jisses vad avis jag är på dig!! Tänk att ha den förvaringen, jag är galen i allt vad skor o kläder heter, hihi..så snyggt och smart!!


    Ha en fin kväll!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Jag är grööööööööööööön av avund!!!!!!!

    Så fint!


    Ha en fin söndag!

    Kramar

    Flisan

    SvaraRadera
  9. Ja, nu sitter jag här och är avundsjuk... Vem skulle inte vilja ha en sådan klädförvaring?! Fnissar lite åt att makens skor inte finns med på bild, - det är nog mest DIN closet, va? =)
    Själv har jag en skunkig garderob på Solhäll, som verkligen väntar på en uppfräschning. (Dessutom springer det ju möss därinne, uuuurk... Men jag har riggat fälla!)

    Ha en skön vecka som kommer! Vi hörs på bokbloggen!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...