tisdag 16 mars 2010

På badrumshyllan

I helgen gick jag igenom alla mina juveler och sorterade dem i olika skålar och askar. Vi har satt upp en hylla på väggen i badrummet där det förvaras tvättmedel mm och den fick en uppfräschning med lite nytt pynt.

Den fina skålen med rosor hittade jag på Erikshjälpen i Genarp i lördags. Skålen på fot bakom har jag köpt på Fridas Gård, den innehåller nu broscher och armband.


Den lila blomman är en brosch som jag köpte när jag var i Stockholm i en affär som heter Brigittes Bijouteri (tror jag).

Idag har jag städat i brygghuset. Det börjar nog bli dags att visa er insidan av det snart, ni har ju alla sett dess utsida på min header :)

Kramar!

5 kommentarer:

  1. Hej! Snyggt på hyllan! Bra när det inte blir FÖR feminint och romantiskt,om du förstår hur jag menar! En man ska ju trivas i badrummet också!

    Burkarna:jag, "snåljåpen", köper ofta kryddor på storpack i påsar. varför inte hälla upp vanliga kryddor i dina fina burkar?

    Visste inte att det var ett brygghus ni hade, bor ni alltså vid vatten? härligt i så fall!

    SvaraRadera
  2. Vad fint det ser ut... bara älskar den lilla spetsen du har på hyllkanten. Supersött!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  3. Hej igen!
    Angående Basilikan så har jag inte gjort något särskillt... Bara såjord, spred ut fröna jämt och sen vatten. De står ju i en fruktlåda med lock så fukten har varit jämn... Det gäller att inte glömma att vattna bara *blink*. Hoppas att du lyckas du också för det är sååå gott!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  4. Dags för ny header? Snön börjar ju tina nu ;)

    SvaraRadera
  5. Åhh jag ser verkligen fram emot att se brygghuset!! Det ser ju så mysigt ut på utsidan:-).

    Ha en fin dag!

    Kram Sofia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...