torsdag 18 mars 2010

Emaljmugg

Ett annat inköp från besöket på Erikshjälpen i Genarp i lördags. Jag har insett att jag samlar på emaljmuggar för jag har en jäkla massa och kan inte låta bli att köpa när jag ser sådana på loppisar. Tanken är att de ska hänga på en knoppbräda i skafferiet sen, när det är klart, ni vet... i det där skafferiet jag tjatar om. Imorgon ska jag minsann tömma det och sen får J ta tag i saken! Det är faktiskt 8 plusgrader idag så nu kommer våren!! Jag har plockat in lite gula blommor, som tydligen heter Vintergäck, och röjt lite i trädgården idag.

Igår var jag hos min svåger och svägerska och stylade och fotade lite i deras lägenhet som ska säljas. Det hade varit sjukt roligt att jobba med sånt...

Kram på er!

8 kommentarer:

  1. Vilken härlig grönfärg det var opå den emaljmuggen, precis rätt! Och Ida & Emil, vilka bedårande godingar!

    Nje, du tänker nog på andra halvan av Norrgården vars ägare var med sist tror jag.. de som äger Gruvgatan är Titti & Birgitta och är mina arbetsgivare eftersom jag jobbat som timanställd där i tre år nu... Mari.

    SvaraRadera
  2. Emaljmuggar är jättefint! Har inte en enda... borde nog ha det.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Heej Maria!
    Vilken jättejättefin header du gjort!! Man riktigt längtar efter sommar och sol...de röda blommorna längst fram är pricken över iet på fotot! Snyggt...!!

    SvaraRadera
  4. Hej hej!

    Nån förkylningshonung fick jag inte av HE-Man, istället fick jag Daimglass :) Men det verkade att funka bra det också, känner mig faktiskt (nästan) frisk idag!
    Erikshjälpen verkar vara ett bra ställe att fynda på!

    Häls. F

    SvaraRadera
  5. Vad skoj med lite privata stylinguppdrag, det hade man ju inte tackat nej till att jobba med nej...hihi.

    Ha en fin dag!

    Kraam Sofia

    SvaraRadera
  6. Hittade bilden bland mina bilder, kommer inte ens ihåg att jag tog den! Det roliga är att den är tagen i april, alltså inte så långt från idag så nu är det snart vår!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag har lycktas köpa en..de är så söta.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  8. Emaljmuggar är ju så fint!

    Har suttit och läst lite i din blogg. Du har ett jättemysigt hus!

    /Linda

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...