fredag 5 mars 2010

Rusta Rusta Rusta

Hej hej!

I förra veckan tog jag en sväng till Rusta för att köpa sänglådor (vilka f ö var pyttesmå) och kom som vanligt ut med en hel drös med grejer. I fjol hittade jag väldigt söta, somriga kuddar och dynor där och jag tänkte att de kanske även i år hade något fint i textilväg..? Jodå. I en låda låg mängder av kuddar i underbara färger, problemet var att välja! Eftersom jag inte varit 100% nöjd med de bruna kuddarna i sängen valde jag till slut två som passade i sovrummet.

De rosa paljetterna går ton i ton med överkastet och den beige färgen gör att de står ut lite mer mot de andra kuddarna än om de varit vita.

Men det var svårt att välja! Det fanns turkosa kuddar med turkosa paljetter, bruna kuddar med guldbruna paljetter mm mm.

Men jag är nöjd nu, ett par småsaker till sen kan vi kalla sovrummet för klart.

Ha en skön helg!!

Kramar

15 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilka fina kuddar! Det roliga med Rusta är att de överraskar nästan varje gång.. därför har de blivit en av mina favoritaffärer dit jag ofta går..
    Hoppas du får en härlig helg, kram Evelina

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!
    Vilka söta kuddar, de passar jättebra med resten av textilierna i er säng!

    Vad bra att du hittade ett skrivbord till slut, det blev ju jättefint i vitt och med ny knopp:)

    Önskar dig en trevlig helg!

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Va kul! Alltid roligt att fynda och fixa lite.

    På Rusta och Jysk kan man hitta bra saker till bra priser ibland.

    Ha det gott i Helgen!

    SvaraRadera
  4. Vilket fint skrivbord du fyndat och pinnstolen var så rätt till.

    Rusta har verkligen "rustat" ;) upp sig. Har ju mängder av fina saker nu. Dina kuddar ser jättefina ut!


    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Jättefina kuddar du köpt. Man hittar fina saker rätt som det är på Rusta. Kul med lite nytt!!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Vilka fina kuddar! Ser såååå mysigt ut!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  7. Hej! På Rusta har jag för vana att bli besviken! Alla "godbitar" är alltid slut när man kommer dit!
    Dina kuddar var ju jättefina, tyckte iofs att de andra var fina med!
    Skrivbordet är jättesnyggt också!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  8. Kanonfina kuddar! Rusta har mycket guldkorn!!:-)

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  9. Så fina! Skulle kanske ta sig dit och fynda med;)

    Ha en bra dag!
    Karin

    SvaraRadera
  10. Hejsan!
    Fina kuddar, fanns de i turkost med? Det kan vara fint att ha till allt det vita! Just nu är det ju vitt både ute och inne ju:)

    Mvh/ M-L

    SvaraRadera
  11. Ja, ibland är det nog mer bra än dåligt med stora utbud... Jag brukar också ha problem med att välja :)
    Men de beigea dynorna passar jättebra i ert sovrum tycker jag, bra val!

    Häls. F

    SvaraRadera
  12. Verkligen som skräddarsytt! - Ibland har man tur!

    SvaraRadera
  13. Så fina kuddar du har köpt, passade ju perfekt!

    Ha en bra vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  14. Fina :o)

    Ja på rusta kan man verkligen göra fynd !!!

    Ser att du har överkastet från hm,är du nöjd med det ?
    Funderar själv på att köpa det.

    kramkram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...