onsdag 12 december 2012

Sagan om ett bord

För ett par år sedan letade jag freniskt efter ett skrivbord med exakt rätt mått till vår helt nyrenoverade ovanvåning. Efter några veckor hittade jag ett matbord på Blocket som kunde användas i syftet och jag var så nöjd så.


Jag målade det vitt och ställde det på plats. Sen kan jag väl inte säga att jag satt där överdrivet mycket... det samlade mest damm. Tills vi flyttade hit, till vår gård, där vårt lilla köksbord såg lite väl litet ut och där vårt stora teakbord inte alls passade in. Man tager vad man haver och så blev skrivbordet ett matbord igen.
Det är nu detta bord som ska bli grönt och ja, färgen inköptes idag minsann! Men det får bli julens projekt, nu har jag i alla fall införskaffat allt som behövs.

Kramar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...