måndag 17 december 2012

Miss!

Ni vet ju hur det är, en dag så hittar man bara det där man vill ha på Blocket. I lördags var det en sådan dag. Inte de gröna stolarna ni ser på bilden, även om de var en trevlig bonus. Nä, kolla in pinnsoffan! 


Hela gruppen för ynka 500 kr, jag både mailade och Jonas ringde (är fortfarande för feg för att ringa själv...) men givetvis var den såld. Jag hoppades att den gått folk förbi, annonsen beskrev bara "bord och stolar" men det finns det fler som lusläser Blocket, tyvärr. Tydligen hade det varit budgivning och hela kalaset, japp, den var borta innan jag hann blinka. Too good to be true!

3 kommentarer:

  1. Sånt där kan göra mig tokig!
    Jag surar ihop och blir som en besviken unge när det händer mig=))

    Och du, blev grymt inspirerad av din tavelvägg. Det är en sån sak jag velat ha i flera år men aldrig kommer till skott.
    Vet inte hur jag ska planera den för att det ska bli rätt.
    Jag är expert på att börja spika upp och sen blir det fel och jag har jag en vägg som behöver målas om typ...

    Kom igen nu, på med målarkläder och kör, hehe!
    Så skönt att vara klar med bordet.
    Satt där igår och pysslade för första gången på länge.

    Kramen Hannis


    SvaraRadera
  2. Åh vad trist! Men finns det en finns det flera! Ses ikväll! Kram

    SvaraRadera
  3. Åhh, neeej! Helt fantastiskt soffa. Underbar

    Jag kan tipsa dig ( i all hemlighet, säg inget till någon ;) om Lions i Hörby. Där kan man hitta riktiga dyrgripar för någon hundralapp. Hittade en liknande soffa, inte alls så läcker som den här, för 100 spänn. Den står vid fönstret i mitt kök om du vill kika.

    De har öppet på lördagar, only. Man ska vara där i tid och inte vara blyg, bra träning för att våga ringa själv på Blocketannonser...hehe
    Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...