söndag 20 januari 2013

Röra

Röra på torpet! 

Idag har det rått total röra här hemma. Mitt i allt kom några goda vänner på besök och både jag och Jonas späkte oss i ursäktanden. Vi har dock fått annan syn på röra sen vi fick en liten Tova så våra vänner är vana, fast idag var det rejält! Inget köksbord, verktyg och köksprylar utspridda på golvet eftersom Jonas monterade handtag (jepp, de har äntligen kommit!) målarstuff lite överallt eftersom jag spacklar och målar lite överallt.

Men nu har lugnet lagt sig, Jonas är iväg och hämtar kinamat, nymålade köksbordet är på plats och numera har vi smideshandtag på alla köksskåp istället för småsnuttar isoleringstejp.

Ha en skön vecka!

2 kommentarer:

  1. Nymålade köksbordet???
    Mäh, bild då tack=))

    Mitt kök just nu...KAOS!
    Ibland undrar jag vad som rör sig i min skalle på riktigt.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Får vi ingen bild på nya köket med handtag och allt? :) /KJ

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...