tisdag 1 januari 2013

Arbete och vila

Jag tar mig lite tid ikväll och hälsar på er därute i bloggvärlden. Tycker det är skönt att de flesta av er är lika sega som jag med att skriva under dessa juldagar... fast det finns ju alltid undantag, som Villavägen3 som får hur mycket som helst gjort i jul samt bloggar om det, inspirerande!

Före-bild av köket.

Vi har dock tagit tag i en del småsaker nu. Alla passbitar är på plats i köket, kökfönstersmygen har spacklats klar, vrån med skafferi har planerats och ska göras om.. ja, bilder utlovas alldeles snart! Tyvärr dröjer leveransen på kökshandtag, det börjar bli löjligt länge nu så snart måste vända mig någon annanstans. Dåligt! Känns inte skoj att lägga upp bilder på köket när det inte är klart. Men det löser sig och då ska jag fota.

Ha nu ett riktigt gott nytt år!!


2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...