torsdag 8 mars 2012

Winter wonderland

Som väntat började det snöa inatt och när vi vaknade var hela världen vit... Jag tror snön har övergått till regn nu, jag hoppas det för vinter vill jag verkligen inte ha igen. ca 10 grader till helgen lovar dock vårväder och sen får det banne mig hålla i sig!!

Någon har frågat hur det går med vårt vardagsrum, lat som jag är lägger jag bara upp bilder därifrån på Byggla, klicka här för att komma dit. Igår lades mer av taket och jag spacklade all gips en gång, idag ska taket bli klart och spacklingen fortsätta. På måndag kommer målaren och målar taket, mycket skönt att vi slipper göra det själv. I helgen ska det byggas fönstersmygar. Och fortsätta spacklas...

Trevlig torsdag, kvinnodagen och allt som det är!

2 kommentarer:

  1. Ja här är också ett vitt landskap utanför. Det har kommit c.a 5 cm snö i natt. Men så är det :) Spännande nu med lite vardagsrums fix. Ha en riktigt go dag från Maria

    SvaraRadera
  2. SÅÅÅ fina bilder:) jag gillar din blogg...bra inspiration.
    Jag önskar dig en superskön helg med hopp om vårsol:)

    LOVE Maria på inredningsvis

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...