måndag 5 mars 2012

Bloggens framtid

Jag gillar verkligen hela konceptet med bloggar. Här är ett medie där jag får utlopp för mina tre största intressen; inredning, fotografi och att skriva. Den sprids lätt överallt via Facebook, Twitter, pingar på olika sidor och genom att andra bloggar länkar till varandra.

Min blogg ska utvecklas tänkte jag. Jag vill få in mer av fotografi och text så att jag får möjlighet att utveckla även dessa intressen. Inredning är så stort och kan utvecklas i all oändlighet och kanske tar jag ytterligare steg även inom detta område snart. Men först ska jag jobba lite på att ha med mer fotografi och texter om saker som intresserar mig. Är detta något ni som läsare vill se mer av på Marias Stil? Jag är så glad att jag är uppe i nästan 50 besökare om dagen, tack för att ni vill titta in här! :)

En liten början är länkarna till mitt Flickr-konto ni kan se här till höger. Bara att klicka in er och titta på bilder jag tagit på bröllop och annat. Snart kommer det fler!

Hoppas ni kommer att gilla mina förändringar! Vi ses!


2 kommentarer:

  1. Det där med bloggen är lite svårt ibland. Känt lite som dig. Egentligen skulle jag vilja ha flera bloggar med olika inriktningar. Men det varken hinner eller orkar jag med. Så min får vara som den är en livsstilsblogg med en blandad kompott. Men lycka till med dina funderingar. Man skall göra det man gillar bäst.
    Må väl från Maria ♥

    SvaraRadera
  2. Låter bra! Du får skaffa instagram också och ha som en fotodagbok! Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...