torsdag 15 mars 2012

Just nu dånar jag..

... men vi ska på visning om en vecka och då kanske jag landar igen. Det handlar så klart om ett nytt hus, denna gång med promenadvägar och naturupplevelser så det räcker och blir över! Nackdelen är att det ligger kanske lite off, långt från Malmö och Lund (ok, en kvart längre än vi bor nu) och kanske att det är i dåligt skick, vi ha ju inte sett det invändigt än...

Vill ni sen en bild på underverket? Kolla här:


Även med snö ser det idylliskt ut! Utsikten är bedövande och gården ligger omgiven av hagar, kullar och skog.

Den andra gården är inte helt ur tankarna. Den är perfekt på många sätt; standardnivå, storlek, trädgård, möjligheter... Men jag måste säga att jag inte fick nån kick när jag såg den, mer en växande övertygelse om att den skulle vara ett bra boende för oss.

Snart helg!!

Kramar på er!!

4 kommentarer:

  1. Det ser rigtig hyggeligt ud, der gad jeg godt at bo.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvaraRadera
  2. Uch då lät inget kul med kontor hela dagen...MEN imorgon börjar helgen och då hoppas jag du får njuta av vårsolen:)Själv var jag i slottskogen här i GBG igår..helt underbart.

    L Maria

    SvaraRadera
  3. Ett hus med gröna dörrar och fönster kan aldrig vara fel! ;-) Ska bli jättespännande att få höra mer efter visningen.

    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...