fredag 9 mars 2012

Tror jag verkligen vill...


Visst ser den idyllisk ut där den ligger, gården jag börjar känna mer och mer för? Att det känns bra när vi varit på visningar mitt i vintern är inte fel, den kommer ju inte att bli sämre när det våras och sedan bli sommar. Rapsfält, blommande björkar, se vad som kommer upp i rabatterna, kaffe på en solig kullerstensgård...

Det röda bölet förstör lite, det får rivas vart det lider för vi vill ju bara ha en vitputsad fyrlängad skånegård. Bara... Det är så mycket yta att det svindlar! Vilken potential! :)

Snart är det helg!

Kramar på er!

2 kommentarer:

  1. Tack för fin komplimang:) ja visst är det härligt med kristall om det är i modern miljö...jag har tyvär heller inte tillräckligt stort badrum för kristaller men storarummet kommer jag ge lite BLING haha...ha en kanonhelg

    LOVE Maria

    SvaraRadera
  2. Stora planer, Maria. Gården ser jättehärlig ut, så jag kan lätt föreställa mig hur fint du skulle kunna göra där. Är det så att ni faktiskt har bestämt er?

    Ha en riktigt skön helg!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...