tisdag 14 februari 2012

Nytt forum

Som ni vet ska vardagsrummet snart göras om och när jag fick tips av Vendela på Byggla att lägga upp ett projekt där kände jag att vardagsrums-omvandlingen vore perfekt. Här hittar ni projektet:
http://www.byggla.se/Projekt/Vardagsrum-omvandlas/?category=176

Ni ska även få se en före-bild av vardagsrummet, håll i er för här kommer det hard core-verklighet. Inga snygga blogginredningar här inte!


Fint va? Slarvigt målade, gula väggar. Repigt, fuktskadat parkettgolv (tyvärr, det är rätt snyggt med Limhamnsrutan annars). Fläckiga, dassiga takplattor. Och av nån anledning en korg med sladdar mitt på golvet.

Jaja, till helgen rivs skiten.

2 kommentarer:

  1. Kul att få följa ert renoveringsprojekt på Bygglas hemsida. Anar dessutom att du eventuellt har fler kul nyheter på gång, när jag läser vad ni ska använda utrymmet till! ;-)

    Ha en fin alla hjärtans dag!
    Kram!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Jag måste snart komma o hänga med er! Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...