onsdag 10 december 2008

Inlägg nummer ett

Jag får ofta höra "Det där är precis din stil" eller "Den var inte din stil". Tydligen har jag en speciell, om än rätt tradig, klädstil. Kläder är inte min starka sida men det är däremot inredning. Jag har sysslat med inredning ända sen barnsben då jag byggde Barbie-hus av böcker för att sen inreda dem ovarpå det var färdiglekt. Senaste åren har jag lyckats hålla en del av mina arbetsuppgifter inriktade mot inredningshållet och nu är det alltså dags för min alldeles egna blogg!
Och inte en dag för tidigt! Jag är fylld av tankar, idéer och drömmar som måste ut.
Jag kommer att visa vackra saker, både som jag äger och vill ha. Jag kommer att berätta om vår husrenovering och inredningen som ska på plats. Jag kommer att visa fotografier, både egna och andras.
Mina förhoppningar är att skapa en sida för inspiration och tips.

Då kör vi igång!

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Nu är du fast! Ska bli kul att läsa.
    Kraaam
    /Emma.

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt!! :-)

    kram
    Anna

    SvaraRadera
  3. Snygg sida Maria! Kan kanske lära mig lite om inredning :-)
    KRAM
    Erika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...