måndag 22 december 2008

God Jul!

Trots regn och storm försöker jag kämpa mig till lite julkänslor. Paketen ska slås in ikväll (min man är i detta nu ute och slavar för att inköpa de sista), katten ska julbadas och det ska mysas i sann julmanér med pepparkakor, rischoklad och film senare.


Jag hoppas ni köpt alla julklappar och kan börja känna av lite julefrid snart. Det är ju faktiskt rätt mycket ledighet framför många av oss och hur kan man bättre utnyttja den än att ta det lugnt? Vi kommer att göra så fram tills 26 december, då drar renoveringen igång igen! Om en vecka kommer gipsen, efter den är det dags att börja innerväggar. Sen kan jag alldeles snart börja inreda vårt sovrum...


God jul allihop och julefrid i huset!

3 kommentarer:

  1. Hej! Nu är pepparkakorna pringlade och
    julklapparna inköpta. Ser ut att vara julmys i köket.
    God Jul i stugan önskar Mamma

    SvaraRadera
  2. GOD JUL! Ser fram emot o se ovanvåningen inredd (känn ingen press ;) ) Hälsa J! Kram!

    SvaraRadera
  3. Weeeeiiii vad jag ser fram emot att se det färdiga resultatet (i den mån man blir "klar" med ett hus... sorry för depp-pepp :)). Vi tänker på er här borta, ert vackra bröllopsfoto är uppsatt i vårt vardagsrum så vi ser er varje dag :) Julekraaaaaaaam till er båda!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...