söndag 25 januari 2009

Före- och efterbilder

Först skulle jag vilja tacka för alla era fina kommentarer, det är lika roligt varje gång jag får en ny så fortsätt mer än gärna att säga vad ni tycker om min blogg!

Köpte i fredags ett hett efterlängtat vidvinkelobjektiv. Jag har länge velat ha ett för att fotografera tex visningslägenheter i jobbet, våra rum här hemma och nu givetvis för att få optimala bilder till min blogg. Nedan har jag tagit en bild på vårt trånga kök med mitt vanliga objektiv (28-80 mm) och därefter en med vidvinkelobjektivet (18-35 mm):



Coolt va?! Jag älskar före- och efterbilder!
Och på tal om det. Fick ett tips av en annan bloggare, Mitt måleri, att man kan göra om sina bilder på en japansk sida så att de ser 100 år gamla ut. Där fastande jag ett bra tag och gjorde om allt från Emil till mig själv och givetvis huset:


Sidan finns här, sååå roligt!

Måndag imorgon, igen. Vad händer med helgen?? Ska dock inreda visningslägenhet i veckan och det är ju roligt. Hoppas kunna lägga upp några snygga bilder därifrån, tagna med mitt vidvinkelobjektiv.

Hoppas ni får en trevlig vecka!

7 kommentarer:

  1. Hej tjejen! Vilka fina bilder det blev! Jag vill också köpa en kamera :-) Kolla min dessert jag skrev om. Den verkade god :-) Ha det bra! kram

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig tapet!!!
    Hade bra // blomsterknoppar.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Woow-vilket skillnad på bilderna!
    Snygg byrå du köpte i lördags!

    Kram!

    PS Knäckte mig över Js kommentar om örngotten..... :D

    SvaraRadera
  4. Vilken skillnad på bilderna, roligt att få se.
    Hanna
    blommorifonstret.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. Vad cool husbilden blev, kunde ju varit snodd från kommunarkivet! ;)Lycka till med visningslägenheten!

    Kraaam

    SvaraRadera
  6. Ett sånt objektiv drömmer jag med om ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...