tisdag 4 februari 2014

Skolplanscher i pastell


I vår hall hänger dessa skolplansch-liknande tavlor, de kommer från Ågrenska och man stöder barn med särskilda funktionsnedsättningar när man köper dem. Finns massa snygga, jag köpte alla utom den med fåglar, gillar verkligen inte fåglar...
Jag har alltid ögonen sökandes efter gamla skolplanscher när jag är på loppis, men vem har inte det? De går för många hundralappar och behöver inte ens vara i särskilt bra skick, de säljs ändå ögonaböj. På nätet hittar man många att välja bland på Tradera och andra webbutiker men jag är snål, vill ju fynda! Lite kul då att hitta dessa för 100 kr samtidigt som jag gör en god gärning. De duger fint till jag trillar över den äkta varan i fyndlådan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...