onsdag 16 juni 2010

Kamera till salu!!

Jag säljer min trotjänare Canon EOS 400d. Har fått tillfälle att köpa en annan kamera och jag är så sugen! Men måste sälja den andra först... Det är svårt visar det sig, folk på Blocket prutar så man blir helt chockad och ångrar sig, velar osv.
Så, följande gäller:

Canon EOS 400d (kamerahus) inkl batteri och laddare samt instruktionsbok och CD
samt
Canon EF 28-80 mm. Ett äldre objektiv som suttit på min analoga kamera innan men även passar den digitala där brännvidden istället blir ca 45-128 mm, dvs lite tele. Denna bild är tagen med denna kombination:

Pris 3000 kr.

Alternativ kamerahuset och objektivet Sigma 18-50 1:3.5-5.6 DC för 3300 kr, denna bild är tagen med den kombinationen:

Eller, alternativ 3. Alltihopa för 3500 kr!!

Jag kan skicka, kostar 150 kr i frakt och är då välförpackat eller så kan ni hämta i Malmö.

Vad sägs?? Vilken affär ni kan göra! :)

2 kommentarer:

  1. den gula klänningen är en gammal hm-klänning.

    kram kram

    SvaraRadera
  2. Om du säljer dit vidvinkelobjektiv så kan jag tänka mig att köpa det. (Så länge det även funkar till Canon 50d).

    Vad är det för kamera du ska köpa eftersom du säljer dina objektiv?

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...