fredag 18 juni 2010

Kaffestugan Annorlunda

Förra helgen var jag och J ute på vår årliga (har dock blivit mer än en gång i år) Österlentur. Obligatoriska stopp är Österlenkryddor, Kivik och givetvis Kaffestugan Annorlunda. För 62 kr får du här äta så mycket du kan av deras kakbuffé och vilken kakbuffé! Favoriten är deras kardemummabullar, jag klarade dock bara tre denna gång...

Inredningen har stått stilla länge, satt och funderade på hur de lyckas ha så otroligt många pelargoner?! Är någon i personalen sticklingexpert eller trivs pelargoner perfekt på Annorlunda?

Inte så konstigt i såfall för jag trivs väldigt bra där med :)

Trevlig helg!!

1 kommentar:

  1. Hej Maria,
    Tack för din hälsning hos mig - jag hoppas att det kommer ytterligare en chans för din del senare i sommar. Det var länge sedan jag besökte Café Annorlunda, men efter ditt inlägg känns det som ett besök denna sommar är ett absolut måste.
    Ha det så bra och varma kramar/
    Marita

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...