torsdag 3 december 2009

Drömköket då?

Jag hittade en jätterolig tävling hos Marbodal precis! Skapa en moodboard av ditt drömkök och tävla om ett nytt kök för 30 000 kr. Jag veeet att jag i förgående inlägg hyllade mitt nuvarande kök och jag är nöjd men tänk, ett splitternytt kök! Då kan ju allt bli precis som jag vill ha det! Om inte annat så var det en jäkligt kul tävling...
Kolla in min snygga moodboard här:

Idéstudio

... och gå in här för att rösta på den :) Kan hända ni måste klicka på Bloggtoppen för att se de moodboards som är med och tävlar.

Kram

3 kommentarer:

  1. Jotack, att göra sitt eget kök är nåt speciellt...jag har redan 'tröttnat' på mitt, hihi...
    Ditt kök här nedan var jättefint, lantligt och mysigt!

    Ha en fin fredag, kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Tror jag har röstat.. Hur gör man?

    SvaraRadera
  3. Hejsan i julstugan..., jag har en tävling hos mig som jag tror att du inte vill missa.
    Kika in en sväng vettja!!!

    Kramar til dig....
    Marianne

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...