måndag 13 januari 2014

En liten, liten stol


Var på IKEA och köpte äntligen deras lilla Agen till Tova, love it!! Är allmänt helt förälskad i korgstolar så denna har länge legat på önskelistan (även innan jag hade barn..).
En liten sittkudde lyckades jag sy ihop av ett urgulligt tyg från Stoff o Stil, helt rätt färger till Tovas blivande rum!

Första dagen utan J på ett halvår förlöpte smärtfritt då jag och Tova fuskade genom att åka till mormor och bli bortskämda. Men imorgon ska vi klara oss själva, kanske leka i snön eller baka bullar?

Kramar på er!!

1 kommentar:

  1. Så söt!
    Jag skulle vilja ha en korgstol till mig själv.
    En sån där alá 70-tal. Men dom är svåra att hitta.

    Hoppas att ni får en bra dag med bullbak/Kram Hannis

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...