torsdag 16 januari 2014

Ännu mer Tova...


Tovas rum snurrar mycket i mitt huvud, som ni säkert märker här på bloggen. Jag har tänkt göra en moodboard av alla idéer och kom på att jag ju kan börja på datorn, med alla de bilder jag har publicerat på bloggen under alla år! Några av de alla möbler vi samlat på oss under årens lopp har jag valt ut till henne, vissa av dem har vi inte ens använt än utan de står på loftet för tillfället. Rätt bra att först renovera och inreda ett helt hus, sedan flytta och ha massa snygga grejer man ska passa in i ett nytt hus! Det är ju skoj att möblera runt och hitta nya ställen för alla prylar man har :)
Tovas rum ska bli gult, mintgrönt, brunt, rosa och vitt. Det kommer att bli en utmaning att hitta en tapet som passar alla mina krav men jag längtar tills det är dags att välja ut en, tapetnörd som jag är!

Ha en riktigt skön torsdagskväll! Imorgon är det helg!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...