fredag 14 september 2012

Tapeter

Att välja tapet är så jäkla svårt!! Jag har ingen aning om var jag ska börja, att gå in i en färgaffär och se alla högar med tapetkataloger gör mig bara ännu mer överväldigad. Det brukar dock börja med en hel del surfande på Tapetoramas hemsida och sedan beställer jag prover därifrån. Nu måste jag gnälla lite för de är vansinniga som tar 30 kr/prov!! Jag är väl ännu mer vansinnig som betalar det... Jaja, nu har jag i alla fall en massa prover hemma. De tapeter jag fastnat för denna gång är bland annat dessa:

För Tovas rum, passar en unge
på landet!
Köket? Eller vardagsrummet..?
Sovrummet? Hallen..??
Tovas rum :)
Denna älskar jag! Får sitta i köket
på vårt framtida torp.
... och denna med men den
är rätt mörk.
Vad tycker ni?

3 kommentarer:

  1. Den första kommer verkligen bli söt i ett barnrum, men nog hejar jag på de sista två.
    Hoppas ni får en skön helg, trots att schemat säkerligen är mer än späckat.
    Kram!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt kökstapet! Den ser jag verkligen fram emot att se uppe!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...