tisdag 5 maj 2009

Lite loppis har det blivit!

Jag har lyckats missa ett par loppisar den senaste tiden eftersom all tid läggs på huset och trädgården. I förra veckan var jag dock tvungen att ge mig iväg och jag gjorde några fynd. Brickkorgen ovan kostade tio kronor och pryder sin plats på mitt nygamla planteringsbord som hittades i en lada (bild kommer senare). Fler vita krukor för några enstaka kronor per styck inköptes liksom en stor korg att ha ved till eldkorgen i.
Nu sätter ju loppissäsongen igång på allvar och jag hoppas på fler fynd inom kort!

Trots att vi varit bortskämda med sol i mängder en senaste tiden känns det sååå trist med regn och rusk nu igen. Hoppas vi får mer värme snart!

Kram på er!!

7 kommentarer:

  1. Vilken fin korgbricka du fyndat. Jag har inte gillat loppis förut, men det sista året har jag hittat mycket fint. Visar fynd i mitt inlägg idag.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Härligt med fynd! Korgen ser jättefin ut. :-) Skäms för att erkänna det - men jag har nästan aldrig varit på loppis. Jag lyckas fyllar våra skåp ändå. ;-)

    SvaraRadera
  3. Vad kul med loppis..jag vill hitta fler.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Åh, nu är det länge sedan jag besökte en loppis!! Men snart börjar väl både jag och loppisarna tina fram...

    Ha en fin dag.

    Anna

    SvaraRadera
  5. Loppis är det bästa som finns! Finfina fynd.

    SvaraRadera
  6. Jag håller med dig, känner mig helt frusen nu när man hängt undan alla vinterkläder och så är det sååå kallt nu. Fast blommorna myser lite nu när det kommer vätska som de längtat efter.

    Vilken jättefin korg du ha hittat! Och stort grattis till 5000 besökare :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...