onsdag 26 mars 2014

Omstyling pågår!

Idag får ni en in action-bild, jag håller på att plocka ner alla tavlor från min fina tavelvägg eftersom väggen ska tapetseras imorgon!!


Tapeten får ni se när den är uppe men jag kan lova att den kommer att lyfta rummet!! Är väl dags att visa vårt vardagsrum ordentligt här på bloggen, vi har ju bytt ut den fula terrassdörren mot pampiga pardörrar och fixat lite annat smått. Jonas har en plan på hur vi ska bygga in trappan och så fort den nya tapeten kommit upp ska vi även få upp en bokhylla. Det har skapats mer plats sedan Tova fick sitt lilla rum! Bilder på det det utlovas också snart...

Ikväll är det fest- och bröllopsmässa på Ystad Teater och jag ska står där och visa upp mig som fotograf :)

Ha en skön onsdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...