fredag 28 juni 2013

Kamerastuff

Jag har den senaste veckan ägnat mycket tankeverksamhet åt min kamerautrustning. I vintras sålde jag mitt standardobjektiv, dvs det objektiv man kan använda i "alla" situationer. Jag använde det inte så ofta och när det väl var dags så blev bilderna platta och suddiga. Hmz... Men nu saknar jag ett och har efter många om och men bestämt mig för Canon 17-55 f2.8 och hittat en kille som ska sälja det begagnat till mig. Ska bli spännande att prova ett avsevärt mycket bättre standardzoom än jag tidigare fotat med men jag får vänta några veckor till, det ska hämtas i Ronneby och dit ska vi ju ett par gånger i sommar! Först ut är Tossia Bonnadan i början av juli, en stoooor marknad som jag gått på i många år. Nu vankas det semestertider!

OBS! Objektivet på bilden har inget med texten att göra.
Bild lånad från nätet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...