söndag 7 oktober 2012

Trendspaning

Nu skryt:
Jag brukar ganska ofta fastna för en grej som kort efter min fixering syns i alla inredningstidningar. T ex de där trädgårdsstolarna som var väldans populära för 3-4 år sedan, ni vet de där med snirklig rygg i stål? Dessa. Jag blev frälst i dem på vår bröllopsresa 2008 när vi var i Frankrike och tillbringade många timmar på nätet när vi kom hem för att hitta dem. Året efter fanns det att köpa i var och varannan affär. 

På grund av min oerhörda talang ska jag blogga lite om kommande trender framöver. Just nu tror jag stenhårt på kökssoffans återkomst. Helst modell pinnsoffa men jag tror även på den gammaldags versionen med lock och allt. Jag har letat febrilt på Blocket i några dagar men de två jag velat ha var sålda. Så klart, de är ju på gång att bli trendiga!




2 kommentarer:

  1. Glimtarna från nya huset ger verkligen mersmak; det ser hur fräscht ut som helst!

    Om kökssoffa är nästa trend, så är jag übertrendig redan! Hittade soffan med det perfekta måttet redan för tre år sedan. Och kan du tänka dig, den var grönmålad och klar att användas!

    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...