måndag 10 september 2012

Tiden rusar

Baby, nytt hus, allt annat som ska hinnas med... Återigen blir bloggen lidande! Jag måste skärpa mig men en annan ursäkt är att det inte finns så mycket att fota här hemma just nu. Det börjar liksom bli tomt! Vi flyttar lite i taget och mer än en gång kommer man på att man behövt något som är i andra huset... längtar till vi har ett hem.


I dagsläget pendlar vi mellan våra två hus, varannan dag bygger Jonas, varannan dag umgås han med mig och Tova. Imorgon är det dags för nya huset, snart har vi ett nytt sovrum där borta, det ska bara rivas två väggar som ska byggas upp igen. Men det gör han i en handvändning! ;)

Kramar på er!!!

4 kommentarer:

  1. Så fin höstig bild.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Oj, oj! Fullt upp kan jag tänka mig. Lycka till med allt :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Att bo på två ställen är aldrig kul. Fast å andra sidan är det skönt att kunna flytta över saker pö om pö, ställa dem på plats med en gång och rensa ut saker man inte vill ha.

    Ska bli spännande att få se fler bilder från det nya huset framöver, - gärna "ostajlade" sådana också!

    Kram!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Känner igen mig allt för väl! Var rättvis mot dig själv! Man kan inte hinna allt! Följer med spänning utvecklingen av ert nya hem, när du orkar skriva och publicera bilder.

    //Louisa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...