söndag 15 januari 2012

Award :)

Jag blir så glad varje gång jag får en award, att någon läser min blogg och vill ge mig en award för den är verkligen något som lyfter min dag! :)
Igår fick jag denna av bloggen Min lantliga dröm:


Denna awards ges till bloggar med mindre än 200 följare och man ska ge den vidare till 5 andra.
Jag delar ut den till:
Lavendeldockor, en blogg jag nyligen börjat följa och som är mycket inspirerande.
Emmas vita drömmar, även den sprängfylld med inspiration.
Min trogna kommentator Fröken Grön som liksom jag bor i ett litet hus på landet i Skåne och även har en favoritfärg gemensam med mig.
Piazzan, en blogg full av fina bilder och bra inlägg.
Sen gör jag ett rejält avsteg och ger awarden till en blogg som har över 2000 följare, Bright Bazaar, mest för att jag tycker ni ska titta in på denna engelska, färgsprakande sida. En fantastisk blogg!

Ha en fortsatt skön helg!!!

PS Nu såg jag att jag även fått awarden av Lavendeldockor, dubbel glädje! DS 

1 kommentar:

  1. Grattis till en välförtjänt utmärkelse!
    Och tack för nya bloggtips.
    Hoppas veckan som kommer blir fin!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...