tisdag 4 januari 2011

Något iaf

Inte fantastiska bilder direkt men jag blev till mitt försvar sjuk igår, tillräckligt för att inte orka göra nåt ordentligt. Sorry!! Men något blev det iallafall:


Golvet består av ljusgrå klinker i storlek 30x60 cm, taket är gjort av vitmålad råspont och väggarna vita.  Min nya favoritplats har snabbt blivit den vita fåtöljen där jag suttit hela helgen och läst.



 Min ena julklapp, en inspirerande inredningsbok, strategiskt placerad på en vitmålad stol som en gång kostade 10 kr.

Lite väl mycket vitt än så länge, färg är på gång! Tyvärr kan vi inte tapetsera väggarna för de är av sten och innehåller lite för mycket fukt. Men jag har andra idéer och de kommer att visas upp här, såklart!

Kram

6 kommentarer:

  1. Oj, vilket snyggt golv! Kan förstå att du trivs att sitta där och läsa. Är det i ett hörn av hallen?
    Vitmålad råspont i taket är jag också sugen på, vi har hopplöst fula papptak i nuläget, som verkligen behöver en make-over.
    Ser fram emot att få se mer!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Roligt att få se lite bilder det ser jättefint ut! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Vilken trevlig julklapp till er båda att renovera hallen. Man blir så glad när det är klart och så fint det blev.

    Idag började vi ett projekt i källaren och jag har stålborstat väggarna från tak till golv, puh!

    SvaraRadera
  4. Vad roligt Maria! Det ser jättefint ut. Golvet är faktiskt lite likt vårt golv. Undrar om det inte är lika...

    Stora kramen Lisa

    SvaraRadera
  5. Ser mysigt ut, tur vi hade en fåtölj över! ;) När får vi komma och se det live??
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jisses vilket läckert golv, stora härliga plattor!!!
    Vitt är tjusigt och jag själv försöker hålla mig till vitt i grunden men lite färg är oxå fin fint!
    Det blev mysig med fåtöljen och jag förstår att du mer än gärna vilar långa stunder där.
    Ha en fortsatt skön vecka
    Kram
    Marianne

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...