lördag 11 december 2010

Kattunge söker hem!

En liten, gråsvart pipig sak som springer in till oss så fort han får chansen. Ida och Lovis (vår egen lilla kattunge) är inte glada men jag har inte hjärta att säga nej. Är det någon som vill ha den lilla söta vilda kattungen?? Någon som vet någon som vill ha den? Den är kelig, vill bara bäras och gosa hela tiden (när den inte äter).

Om jag bara kunde ta hand om den men vi måste tänka på Ida och Lovis nu och jag tror inte J godkänner tre katter...

Hör er för och meddela mig om ni vet någon!!! Vi bor i Skåne.

KRAMAR

4 kommentarer:

  1. Åh, Maria jag hoppas verkligen att du hittar någon som kan ta sig an den lilla katten snabbt som ögat.

    Kramis Lisa

    SvaraRadera
  2. Tjingeling i julstugan!

    TÄVLING hos mig, var med du oxå!
    Julkramar ifrån mig...
    Marianne

    SvaraRadera
  3. hoppas det löser sig, du är snäll du !!!

    SvaraRadera
  4. Many thanks for posting this, It?s just what I used to be researching for on bing. I?d loads relatively hear opinions from an individual, barely than a company internet web page, that?s why I like blogs so significantly. Many thanks!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...