lördag 31 juli 2010

Ett par dagar kvar...

Vad fyra veckor går snabbt! På måndag är det kontoret som gäller igen och just nu känns det tungt, fast 5-6 semestrar i bagaget har lärt mig att det är inte så illa när man väl börjar :) En tuff vår bidrar också till att det känns bra att gå till jobb, ett nytt jobb som jag började på i maj.

Men, men! Idag skiner solen, jag hoppas på ytterligare en frukost enligt bilden ovan, det blev många sådana i skuggan de första veckorna när vi hade 30 graders värme.

Ha en skön helg!! (bespara mig helst kommentarer av typen "Stackars dig! Min semester börjar på måndag" ;) )

4 kommentarer:

  1. Mellansyster31 juli, 2010

    Ser väldigt gott ut!! Här i Stockholm ska vi som redan börjat jobba äta lördagsfrukost nu. kram!!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det är superhärligt med frukost, bästa målet om dagen. I sommar har vi verkligen njutit av att kunna sitta ute på altanen.

    SvaraRadera
  3. Hej Maria!

    Jag ska också tillbaka på måndag och visst är det lite ångestladdat. Men, men man ska ju tillbaka nån gång och huvudsaken man haft det bra den tiden man varit ledig.

    Ha en bra söndag och lycka till på måndag!
    kram Carina

    SvaraRadera
  4. Åh, bilden ser mumsig ut! - Anar man en smarrig sensommarbrunch?

    New Dawn och Awakening brevid varandra kan nog inte gå fel, - de är ju släkt med varandra och är jättefina båda två!

    Känner igen känslan av att man både våndas och längtar lite efter att börja jobba. Jag är i en liten annorlunda situation den här sommaren, - efter 14 år på samma tjänst ska jag nu vara tjänstledig. Tanken är att jag ska söka nytt jobb här uppe i nordöstra Skåne, eftersom vi har flyttat hit permanent. Känns lite läskigt, - det var ju så länge sen sist, men samtidigt ska det bli lite spännande. Jag är iallafall definitivt redo att prova på något nytt!

    Ha en bra start på arbetsveckan!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...