tisdag 9 februari 2010

Gamla resväskor

Dessa gamla resväskor har hängt med ett tag. Den översta var min gammelmosters och den sista resan gick, enligt lappen som finns kvar på väskan, till Eslöv. Lite kul för det är där i krokarna jag bor nu :) I väskan förvaras nu för tiden ritprylar.
Den nedre kommer från J´s gammelmoster och den senaste resan med den gick till Trelleborg. I den förvaras numera alla broschyrer vi samlar på oss kring huset.

Tacka vet jag gamla mostrar som lämnar efter sig så fina väskor!

2 kommentarer:

  1. Alldeles utmärkt förvaring, ju! Själv har jag en hattask som börjar bli proppfull av handledningar till diverse elektronikprylar. (Får nog börja rensa ut en del, - de apparaturer vars handledningar ligger i botten har vi nog kasserat för länge sen...)

    Nu ska jag gå och vänta på posten, hehe! Fast du behöver inte stressa, - den som väntar på nåt gott... Har du vägarna förbi "Storstad" i något sammanhang kan vi gärna stämma träff, om det blir enklare för dig att lämna över grejerna så. (Fast jag anar att du nog bor en bit utanför stan iallafall...)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Roligt när dom stannar kvar inom familjen.., snygga var dom oxå:)))

    Ha en skön kväll Maria
    Kramar till dig
    Marianne

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...