lördag 30 januari 2010

Hjälp!

Lyckan var för en kort stund gjord då jag hittade Det Perfekta Skrivbordet på Blocket innan idag. Lite för dyrt men det var ju perfekt och det fanns inom köravstånd. Jag var så nöjd och glad och hade givetvis inte en tanke på att det skulle vara sålt redan, men det var det :(

Så nu behöver jag er hjälp kära läsare. Måtten ska helst vara 160 cm långt och 85 cm brett men det är ganska flexibelt, längden får dock inte vara under 150 cm. Priset beror på skicket, det jag hittade kostade 3000 kr men det var Perfekt. Det var vitt, hade lådor och svarvade ben.

Det fanns hos A mouse in a house (varifrån bilden är lånad) men var som sagt redan sålt (buhuu).

Det ska finnas i Skåne och om det är billigt kan jag tänka mig att måla om det själv. Har ni bilder så maila dem till mariasstil@hotmail.com.

Hoppas någon kan hjälpa mig, jag har scannat Blocket, Mio, IKEA, Ilva, webbutiker etc efter ett liknande skrivbord.

Kram!!

2 kommentarer:

  1. Förstår dig! Det var helt perfekt... Men du får tänka att det inte var meningen. Kommer säkert att hitta något bättre inom kort.
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!
    Åh vilket fint skrivbord, vad typiskt att det redan hunnit säljas!!

    Jag har för mig att vår antikaffär har ett vitt skrivbord, ska kolla där nästa gång de har öppet, fast det ligger ju inte i Skåne förstås:)

    Nu ska jag anmäla mig till din tävling!
    Ha en trevlig söndag,

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...