tisdag 24 februari 2009

Fressten...

Visningslägenheten blev såld samma dag den var klar! Så nu är det bara att flytta över möblerna till nästa och hoppas det går lika bra!


Jag ska testa det här med reaktioner. Längst ner här kan ni se att det står "Jag gillar!", min tanke är att ni ska kunna lämna ett litet avtryck utan att lämna kommentar om ni inte orkar det. Jag blev inspirerad av Fröken Ekos inlägg. Än så länge har jag inte fattat hur man lägger in fler reaktioner så jag hoppas ni alltid gillar det jag skriver! ;)

10 kommentarer:

  1. Vad mysigt! Gillar blandningen, pistasch, rödorange och brunt. Kul att se något annat än svart-vitt+accent. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag lyckades inte kommentera här hos dig förut. Gör ett snabbförsök nu, går det så får jag väl lägga in det jag skrev förut, i inlägget under.

    SvaraRadera
  3. suveränt! Grattis och lycka till med nästa visning oxå då :)

    SvaraRadera
  4. Så fint det ser ut hemma hos dej :D

    kramar Benita!

    SvaraRadera
  5. Men trots allt, du har gjort det :-) Jag gillar det iallafall. Absolut så ska jag bubbla lugnt.

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Grattis, stylingen är ju jätte fin inte undra på att de gick som de gick! Håller tummarna för dig inför nästa projekt!

    Må så gott & ha en fortsatt bra vecka! Kramar, Lina

    SvaraRadera
  7. Hej!
    jag har försökt kommentera hos dig sen igår, men det har inte gått.
    Då blir man lite trött när man skrivit långa kommentarer...nu går det visst!
    Vad mycket du har på G!
    Och det var ju bla det jag skulle kolla...*smile*

    Ha en bra kväll!

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Vad roligt grattis. Lycka till med nästa med

    Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  9. Haha, vilken fiffig ide! :) Det ska jag se om jag också kan fixa till min blogg. Din bild hade riktigt härliga färger!! :)

    SvaraRadera
  10. Smart med reaktions-grejset!
    Hur har jag inte sett det förr!?! Det ska jag lägga in på min blågg också! :D

    (extra smart eftersom det var jag som inspirerade *he he*)

    /F

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...