måndag 15 december 2008

Önskelista

Jag sitter och drömmer om den tid när vi kommit längre här hemma, när jag kan börja inreda. Nedan följer lite prylar jag önskar mig för att kunna få det riktigt fint.

Jag vet att den är oerhört vanlig och ganska trist men jag älskar 50-tal och när nu PH-lampan till 50 årsjubileumet kommit i svart så tycker jag den kommer att passa så bra in i vardagsrummet. Lovar att inte kombinera med Ellips-bord och Sjuan-stolar!


Svarta pinnstolar till mitt teakbord, som PH-lampan ska hänga över. Behöver nödvändigtvis inte vara Malmstens Lilla Åland men nog hade det varit trevligt med fyra sådana.


Denna fåtölj ska stå tillsammans med min gröna soffa i samma rum som ovanstående saker. Sen får det vara nog med svart i vardagsrummet!

I badrummet vill jag ha lite romantik, Vedums kommod, spegelskåp och glasskåp Louis i antikvitt kommer att bli såå fina där!

Sist önskar jag mig givetvis hela Berså-servisen. Älskar mönstret, färgerna, stilen, känslan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...