söndag 16 mars 2014

Nytillskott i köket


Vår lilla Tova hade växt ur sin babystol så det var dags att hitta en ny till henne. Det fanns egentligen inte så mycket att fundera på, Stokkes Tripp Trapp är perfekt på alla sätt och vis. Hon kan själv klättra upp i den, man kan ta bort bygeln så att hon kan ha den länge och så är den snygg. Först skulle vi ha en vit men så kom jag på att träfärgad passar bättre till korgstolarna. En gammal kollega till mig hörde av sig och hade en 18 år gammal stol som hans barn haft vilket jag tycker är tusen gånger roligare än att köpa en anonym stol på Blocket. En ny kostar lite väl mycket och slitage är bara charmigt :)

Idag ska vi iväg till Busfabriken i Malmö med Tova och alla hennes kusiner. Trodde aldrig jag skulle åka till ett sånt ställe innan jag fick barn men att se hur roligt Tova har det är så jäkla kul! Hon t om dansar av glädje ibland när hon är där.

Ha en skön söndag!!

1 kommentar:

  1. Begagnat är bäst, helt enkelt!
    Hoppas du har överlevt Buslandet och att du får en fortsatt fin söndagkväll. Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...