lördag 14 april 2012

Nya rummet

 

En bild från det nya rummet som också går under namnet "fröets rum". Än så länge är det mest katterna som huserar här men J och jag upptäckte just att det är ett väldigt trevligt morgonrum, solen strålar in och gör det varmt och skönt härinne. 

Skåpet kommer från mammas föräldrahem, hon sov i nedersta lådan som bebis. Även urnan är arvegods från mormor men skorna är minsann mina egna! I urnan ser ni plommonkvistar från trädgården som blommar helt fantastiskt!

Ha en skön helg!!

1 kommentar:

  1. Eftersom jag har varit ute och rest har jag missat en hel del inlägg här inne, men nu har jag minsann läst ikapp!

    Så fint det har blivit efter renoveringen! Läcker historia med mammas byrålåda; det är alltid suveränt kul att ha möbler som har en historia.

    Hoppas du får en fin start på veckan som kommer!
    Kram!

    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...