onsdag 28 september 2011

Bröllopsbild

I helgen var jag bröllopsfotograf, på riktigt denna gång. Jag har tidigare varit backoffice-fotograf, tagit mingelbilder och dokumenterat utanför kyrkan och på festen. Men denna gång var det allvar och jag var ganska nervös!
Mitt i vår fotosession fick jag hjärtklappning huruvida minneskortet satt i kameran.. då hade jag tagit 500 bilder. Lyckligtvis var det bara farhågor och denna vecka har kvällarna gått åt till redigering.

Jag har fått brudparets godkännande att visa några bilder här på bloggen och jag börjar med denna:


Det kommer några till snart men jag vill visa dem för de lyckliga tu först :)

Kramar på er!

2 kommentarer:

  1. Gud så roligt att vara bröllops fotograf. Har du sett filmen Bröllopsfotografen förresten? Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att det känns pirrigt med sådant stort uppdrag.
    Mycket fin bild! Spännande att få se andra.
    Kram kram
    Nelya

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...